Announce!!!

REGISTER SENDIRI!!

Saturday, October 30, 2010

Video B'teknologi!!!

Salam perantauperak...
Kali ni teman nk bg tnjuk kt kome bbrapa video ni...psai teknologi....sbnonye...kte mmg tak t'pikir pn akan wujud teknologi mcm ni..tp dengan 'kuasa Allah' yg m'anugerahkan akal kpg manusia, maka alat2 sbgni dapat dicipta..Antaranya alat2nye...cbe le jenguk2 video bawah ni...

 
Video yg ats ni ttg teknologi yg sudah pun wujud...keyboard pkai laser je..x yah ssh2 nk bwak ke hulur ke hilir keyboard yg beso2 tu...nk try p bli tgk...


Video yg atas ni pulak ttg sbtg pen aje..xde pape pn...TAPI yg bestnye..dy bley jd mcm sbjik PC @ Laptop..siap lgkap sme de..ckap nk pa..???KAMERA??KEYBOARD??SKRIN??smpeikn HARDDISK pn de...so..pe ag...pndai2 pkir la kome..

Tapi dlam dok bangga dgn wujudnya alat2 teknologi ini, jgn kita lupa bhwa sme2 tu dtgnya drpd Allah S.W.T..akal yg Allah bg tu manusia mmpu mnciptakan bnd2 tu sume...Kita mntak agar kita dijauhi drpd insan yg kufur nikmat...Insyaallah...

sme2 kte Renungkan sblm 'Tibanya Masa Itu"

Amannnn!!!

Kasi komen banyak2 skit yerkk...!!!

2 comments:

Cahaya Keredhaan said...

salam ziarah dari cahaya....mna blog cahaya ni enchik najmi...xlink kan pown... =p

Najmi Ahmad said...

alamakkk...xde ag ke...??k2...t ak msukkan.....sory2...